3 Eylül 2012 Pazartesi

Yasemin ve Muharrem evlenir Yasemin ve Murat anları ölümsüzleştirir...

Yine keyifli , yorucu ama güpgüzel bir çekim :)


İzmir in en ilginç ama bir o kadar da yetenekli bir kuaföründeydik bu defa , çekim yaparken bize sağladığı kolaylığı ve işine gösterdiği özeni söylemeden geçemeyeceğim :)

 

ulaşmak isteyenler için http://www.haruncici.com/










 

sadece kuaför mü yardım etti sanıyorsunuz , sevgili eşimin pardon sağ kolum mu demeliyim :) yardımlarını yok saymak olmaz :) o olmasa damatlar nasıl giyinirdi ?



 


Tabi yardımlar sadece kuaförle sınırlı kalmıyor , bakın o güzelim kareler nasıl çekiliyor , İşinin ehli erkek bir fotoğrafçı derken neyi kastediyorum görelim bakalım :)

 



 

Bu arada ben de boş durmadım ama :) 

 

yol gösterdim :)




poz verdirdim :)


                                                     masa bile süsledim :)


vee en güzel anları yakaladım ..




















                      biraz da günden güzel karelere bakalım ...












































             ve fotoğrafçılarda acıkır :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder