21 Ocak 2014 Salı

2013'te neler yaptık neler :)

Herkese yeni yeniden merhaba , 2013 sezonumuz işler , güçler ve koşturmacayla geçtiği için ne sitemi güncelleyebildim ne de bloğuma iki satır bir şey yazabildim . Ha bu gün yarın derken yeni bir sezonu açtık yine :)

Ama ben yine de geçtiğimiz sezonda neler yaptık hepsi olmasa da bir kısmını görün istedim .Eğlenceli , yorucu ama bereketli bir yıldı .Tüm çiftlerimize sevgilerimizle....
İyi seyirler :)



Öncesi sonrası demeyi çok isterdim ama Murattan henüz gelin damat çıkaramıyorum :) Bu kare -Muratcım bir geçer misin ışık nasıl dediğimde çıktı sağolsun poz vermeden duramaz :)



 evet bu defa ben iş başındayken :)



 












çekim biter sıra karın doyurmacada malum fotoğrafçılarda acıkır :)
























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder