4 Şubat 2011 Cuma

8.

07 Haziran 2009 Pazar, 19:04

8 kilo vermek lazım...
gün gelipte 8 rakamından nefret edeceğim hiç aklıma gelmezdi , şimdi ise nefret , tiksinti, ve şiddet uyandıran hislerle söverek bakıyorum 8 rakamına , düşüncesi bile içimi gıcıklatıyor..

aslında 8 in bir suçu yok: Tüm suç 8 i akla gelebilecek en kötü şekilde aklıma sokan
O.Ö' in
ve yediğim cocostar ve türevlerinde..

her şey bundan 2 ay önce başladı , normal şartlar altında nisan mayıs ayları geldiğinde gevşeyen gönül yaylarımla birlikte spora başlar ve yaza minimum kompleksle girmek için şekerle olan ilişkimize kısa sürede olsa ara verirdim , ama bu bahar neyin rehavetine kapıldığımı anlamadan bahar geldi ben coco star yiyip nutella kavanozunda yatmaya devam ettim<3 ,bahar sürdü ben hala coco star yiyor ve nutella kavanozuyla gönül bağlarımı koparmadan ilişkimi dolu dizgin yaşıyordum<3 ve bahar geçti yaz geldi....
beni bir zamanlar yedikçe mutlu eden nutella ve o küçük kalori barları şimdilerde en büyük mutsuzluk nedenim oldu..
neden paketin üzerine kalorisinin yanına sigara paketlerinde olduğu gibi
yediğiniz her lokma poponuza gidecektir , - bu yediğiniz bir akşam yemeğine bedel
bunu yedikten sonra en az 10 km koşmalısınız yoksa dönüşü fena olur, gibi sinir bozucu ve iştah kapayıcı açıklamalar yazmıyorlar anlamıyorum.

Neyse acı bir şekilde tecrübe edindikten sonra bugün diyet kilo vermeyi sağlayan, yasaklar silsilesi
yapmaya karar verdim , tabi hala anlamadım bu diyet olayı nasıl bir psikolojidir..tokluk hissi vicdan azabı yaratır mı insanda
Bende yaratıyor aç gezince zayıflamışım gibi hissediyorum o da ayrı bir olay tabi…
Neyse insan 12 günde alışıyormuş hemen her şeye aşk acısı hariç tabi o 6 ay sürüyor , aşk acısı çeken canım arkadaşım a duyurulur :)
bende metabolizmam ve ruhumun bu duruma alışmasını bekliyorum , olucak olucak...
geçen yıl doyasıya giydiğim şortlarım eteklerim yeniden üzeime olucak, yasemin şimdiki kilosundan -8 olucak :))


Karşılıklı adalarda yaşayan bir kadın ve bir erkek varmış , adam kadını görür görmez aşık olır ve kadının adasına her gün yüzerek gidip gelmeye başlar , bu böyle uzunca birsüre gittikten sonra bir gün adam kadının yanından ayrılırken kadına: kadının çenesindeki iri beni göstererek “çenende daha önce böyle bir leke yoktu , ne zaman oldu “
Diye sorar
Yıllardır çenesinde o benle yaşayan kadın şaşırır ve adama : “o ben beni tanıdğın ilk günden beri vardı ama sen bana olan aşkından o kadar kördün ki benim kusurlarımı görmüyordun, seni bu adaya onca yolu yüzerek getirende bu aşktı… artık buraya gelme çünkü görüyorum ki bana olan aşkın bitmiş o yüzden
Yeniden beni görmek için suya girersen boğulup öleceksin der..
Adam kadının söylediklerini inkar eder ve anlamsız bulur birazda içerler…
Ve ertesi gün yeniden sevdiğini sandığı kadının yanına gelmek için suya girer…
fakat karşı adaya varamadan boğularak ölür…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder