4 Şubat 2011 Cuma

biraz uyusam geçer belki..

23 Mayıs 2009 Cumartesi, 17:22

insan kendini kötü hissettiğinde ya da kötü durumda olduğunda bunu kapatmak için herzamnki halinden daha iyi görünmeye çalışırmış aslında herşey yolunda bende çok iyiyim dercesine..
bu mutsuzluktan geberen bir insanın iki lafından birinin mutluyum olması gibi birşey..

şimdi bende çok iyiyim normal zamnlarda kıyıpta giymediğim pahalı ayakkabılarımı giydim ,gereğinden fazla iyi görünüyorum , bilmiyorum belki de acıyan içimi böyle kamufle ediyorum



dün uzun zamandır bir hareket yok yazacak birşeyde yok diyordum ki bugün hönkürerek ağlama modunda küfür ederek kafamdakileri aktarmaya çalışıyorum...

insanın doğasının temel taşlarından biri bencillik...
sırf kendini iyi hissetmek için karşındakini hoyratça harcama sanatı...

zaten iyi giden bir sakin bir hayat vardı ne diye gelip orta yerine oturdun , ne diye defalarca kitlenen kapıları bir arkadaş bakıp çıkıcam edasıyla yeniden açtırdın ...
neyse ki bazen hayatıın bir kısmında araya ayraç koyup beklenmeyecek kadar az kalıyor bazı ,insanlar

ama buraya yazacak kadar da yer etmiş onu da benim saflığıma verin...


aşk işte... osuruk gibi bir şey, önceleri biraz sancın oluyo daha sonrasında rahatlıyosun kokusu da sana hatıra kalıyor.

neyse.....
biraz uyusam geçer belki..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder