4 Şubat 2011 Cuma

sanırdım...


Ben küçükken…

Ben küçükken İbrahim Tatlıses in oy oy Eminem şakısını ibo ya benzerliğinden dolayı dayımın söylediğini,

o yıllarda sülalemdeki tüm erkeklerde envai çeşit bıyık olduğundan <> bıyıksız erkekleri bağımsız partiden sanardım

sadece zengin çocukların kuzeni olduğunu , hayat bilgisi dersinde ünlü kişilerin hayatlarının işlendiğini , Saddam ın ünlü bir tenor olduğunu , madonna ve mıchael Jackson un kardeş olduğunu sanardım..

celmentine deki ateş adamın kibritle oynarsam gelip beni bulacağını , gece karanlıkta kulaklarımı örtmezsem birilerinin gelip onları yiyeceğini , annem yatarken renkli rüyalar dediği için o gece ruyamda gökkuşağı göreceğimi sanardım…


hamile kadınların çocukları düşmesin diye hiç oturarak işeyemediklerini , atom bombasının fizik derslerinde deney yapılarak ortaya çıkan bişey olduğunu , liseden sonra okunabilecek tek okulun tı;p olduğunu sanardım <>

mfö nün abla ve ağabeylerimce emefö olarak telaffuz edildiğini duyunca büyüklerin emefö küçüklerin ise mefeö dediklerini sanrdım

yumurtanın kırılmadan fırınlandığında civciv çıkarabileceğini , almanlar sarışın oldukları için çingenelerle akraba olduklarını , ve uzaktan baktığımda uzun saçlarıyla balkonda salına salına gezen eniştemi teyzem sanardım…

sadece 18 yaşından küçüklerin sevgili olabileceğini büyüklerin ise ancak ve ancak karı koca olabileceklerini , öpüşerek hamile kalınabileceğini , hamam böceklerinin sadece hamamlarda olduğunu , açılışlarda kesilen kırmızı kurdelanın arkasına daha önce hiç kimsenin geçmediğini , yabancı fimlerde türkçe seslendirme yapıldığında aslında konusanların türkçe bildiğini izlediğimiz tüm programların o anda canlı yayınlandığını
sanrdım…

banyodan sonra söylenen sıhhatler olsun lafını saatler olsun olarak anlar çabuk kirlenilmesi için söylenen bir söz sanardım

mutfak robotunun mutfaktaki tüm işleri yapan asimo tarzı bir şey olduğunu , öğretmenlerin ve kelebeklerin osurmadığını sanardım

küçüklüğüm sanmakla geçmiş belli ki :D

yazarken bile çok güldüğüm mevzular ..


19 Ocak 2009 Pazartes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder