4 Şubat 2011 Cuma

reklam kuşağı ve kuşak çatışmaları :)

17 Nisan 2009 Cuma, 21:21

ergen genç icadı kuşak çatışması dedikleri şey versiyon versiyon , çocuk doğar büyütme konusunda anne babalar ve büyük anne ve babalar tartışır ki bu çocuğun bin çeşit büyüme şekli vardır:)

çocuk büyür bu defa da çocuk kendi anne ve babasıyla çatışır , çocuk ergen olur artık çatışma kılıç kalkan şeklinde devam eder.. ve çocuk artık olgunluğa erişir ama çatışma biter mi? bitmeezzz şu şekilde devameder:)

neymiş yemek yapmayı bilmiyor musum ne biçim genç kızmışım ben... olur mu hiç öyle şey anneciğim babacığım sadece benim yaratıcı fikirlerime açık değilsiniz henüz o yüzden ...

neymiş yaptığım yemekleri ben bile yiyemiyormuşum: külliyen yalan ben yemek yaparken o kadar mutlu oluyorum ki gülmekten bir kilo et yemiş gibi oluyorum doyuyorum :)

neymiş odam çok dağanıkmış : aslında dağınıklıkta kendi içinde bir düzendir , aradığımı buluyor muyum_? buluyorum o zaman daha ne :)

neymiş artık evlenmem gerekmiş milletin çocukları çoluk çocuğa karışmış ....canım annecim pilav yapmak , çocuk bakmak benim tarzım değil..hem ben daha çocuğum ne çocuk yapması :)

neymiş genç kızmışım ben topuklu ayakkabı giyip hanım kız pozları atmalıymışım....hep demezmiydin sen değerli parfümler küçük şişelerde saklanır diye , topuklu ayakkabı da nerden çıktı:)


neymiş kiloma da dikkat etmeliymişim yarın birgün evlenip çocuk yapacağım zaman sıkıntı olurmuş.... oldu canım bir dirhem et bin ayıp örterdi şimdiye kadar? ne değişti:)

ve son olarak annecim babacım Kamuran hamster fare değil , nasıl biz maymundan gelmediysek Kamuran da cardon ya da keme familyasından gelmedi.. , unutmadan dün haberlerde izlediğiniz hanta virüsü de farelerden bulaşıyormuş hamster kısmısı gayet masum

…………………………………………………………………………………………………


Bazı reklamlar yüzünden reklamı yapılan şeye ifrit olma hallerindeyim…

Nutella reklamlarında pislik aşçının nutella kavanozundan aldığı kaşığı yalayıp kavanoza tekrar soktuğu an benim için nutella ve türevleri bitmiş onun yerine şu tüp halinde satılan çikolata kremalarına sarmıştım…
Ben bu travmayı binbir türlü zorlukla atlatmış yıllarımı nutellasız geçirmek zorunda kalmıştım <>

Şimdi de sana reklamlarına fena halde takmış durumdayım: kadın sana ile yeme de yanında yat vari yemekler hazırlayıp dışarıda pisliğe toza bulanarak top oynayan çocuklarını yemeğe çağarıyor , ve çocuklar oynadıkları: ota ,boka, yürürken yere balgam atan cemşit amcanın balgamına ve envai çeşit pisliğe bulanmış toplarını bırakıp ellerini yıkamadan yemeğe oturuyorlar , yetmez gibi büyük olan veled masadan kalkarken tabaktaki son pirinç tanelerini parmaklarıyla temizlemeye çalışıyor…
Veee o an olan oluyor benim için sana margarin ve pirinç pilavıda bitmiştir artık
Tamam Çinliler kadar sevmesemde yemeklerimde ayrı bir yeri vardı pirinç pilavının en azından makarnadan sonra ustaca yapabildiğim tek yemek olarak mutfağımda ve kalbimdeki yeride ayrıydı…
………………………


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder