4 Şubat 2011 Cuma

ebeveyn kısmısı...

06 Nisan 2009 Pazartesi, 00:19

ne kadar okumuş oturmuşta olsalar ne kadar ileri, görüşlü görünüp geniş düşünen insan taklidi de yapsalar ve her nekadar dünyanın enn anlayışlı ebeveynleriyiz diyerekten şirinlik muskası kılığında da gezseler onların belli bir misyonu vardır ve hedefleri hiç şaşmaz...

anneler ve babalar....

atsanız atılmazlar para gibidirler:) varlıkları da yoklukları da mutlu etmez sizi , hiçbirzaman nefret edemezsiniz de , xlarge değillerdir ki 18 yaşınıza bastığınızda ben artık kendi evime çıkıyorum diyip çıkasınız...

ilkokul seçiminizden ilerideki eş seçiminize kadar hayatınızın her alanında fazlasıyla söz hakkına sahiptirler yetmez gibi etiketi severler ve çoğu , diğer ebeveynler arasındaki popülariteleri için sizi kullanırlar..

küçük yaşlardan beri sizinle acayip diyaloglara girerler:

eve geldiğinizde içeriden geldin mi yavrum diye seslenip , yasemiiiinn gel yavrum dondurman soguyor diyebilirler , okuduğunuz üniversiteye gelip hocalarınıza derslerini sormaya çalışabilir , ola ki karadeniz taraflarına gittiyseniz aman sakın orda çay içme radyasyon var diyebilirler... vs ... vs

şimdi ben bu muhabbeti sayfalarca uzatıp okuyanları küçük gülme nöbetlerine tutardım tutmasına ama konum başka :)

şöyle ki canım annemin son bombasını yazacağım...

fotograf çekmemi hernekadar destekleyip arkamda duruyor gibi de yapsa çektiğim fotolara mükemmel yorumlar getirmekten kendini alamaz ..

bu ay ki fotoritim e-dergi de yayınlanan < http://www.fotoritim.com/yazi/yasemin-tangoren--alegorik-seyler > röportajımı bir hevesle ve sevinçle kendisiyle paylaştığım da anneciğimin gözüne takılan tek şey , en alttaki profil fotografım oldu ve getirdiği yorum şuydu: daha kapalı bir fotograf koyamazlar mıydı:)

(ah annecim ah ya .. ben iyi birşeyler yapmışım bak adamlar fotolarımı beğenmiş onca iyi fotonun arasına benide yakıştırmış ne diye takılırsın omuz başıma:) )


koyabilirlerdi elbet annecim ama bu fotograf hem onların hem de benim daha çok işime geldi , ben 3 foto yolladım ama aralarından en güzeli buydu ve bunu seçeceklerine emin olaraktan hemde , ve onlarda özellikle bunu seçtiler çünkü onca zekice kurgulanmış fotografın altında zeki olduğu kadar güzel bir yüz görmek derginin de popülaritesini artıracaktı diyemedim tabi :)

sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder