4 Şubat 2011 Cuma

tarifsiz..

18 Şubat 2009 Çarşamba, 21:58

Tarifsiz acılar çekmesemde tarifsiz duygular yaşıyorum..
kaybetme duygusumudur nedir onun değişik bir versiyonu sanırım bu… insan sevmediği birini paylaşmaktan korkar kıskanır mı?

Yoksa seni sevmiyorum büyük bir yalan mı?

Ve eğer gitmek zorundaysan
Hemen gitmeni dilerim

****

Bilmiyorum.. sadece tarifsiz duygular yaşıyorum.. tüm hırpalamalarına rağmen özlüyorum

Ve sen şimdi bitti diyorsun, bense parçalara ayrılıyorum


bazen nefret ediyorum ama çoğunlukla ölümünü diliyorum

yazık ki zamanın silemediği çok fazla şey var ve aşk acısı 6 ayda anca geçiyor.. gariplikte burada ya 6. ay a girdiğimiz anda sende yeniden hayatıma giriveriyorsun sonra yeni bir 6 ayın daha dolmasını bekle.. ne biçim bir kısır döngü bu aşk acılarım döner sermaye gibi işliyor resmen…

sonra u2 çalıyor lanetlendim sanki her şey acı çektirmeye kilitlenmiş gibi geçip gidiyor…..

Nothing to win and
Nothing left to lose

With or without you
I can't live

sarhoşluk anında kaybedilen bekaret gibiyim… 2 birayla yada aşk sarhoşluğu anında...

http://lestoilesdaz.deviantart.com/art/Perdre-la-tete-97396581

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder