4 Şubat 2011 Cuma

Déjà Vécu ...

16 Kasım 2009 Pazartesi, 23:14

Kalbim benim dünyamdan olmayan bir adam tarafından baştan çıkarılmamak için boş yere direniyordu..Mantık yenik düştüğünde boyun eğmekten ve aşık olduğumu kabullenmekten başka çarem kalmamış muydı ne_?

***********************************************************************************

Bazı dönemlerde bekler insan… karşılaştığında aradığım sendin diyeceği insanı…
Ama işler he zaman bizim istediğimiz gibi yürümez işte .. tanrının yöntemleri tuhaf bir şeyi istediğiniz de her şeyi tam dilemeniz gerekiyor, ondan su istiyorum dediğinizde yağmur yağdırıyor , bir bardak su işinizi görecektir halbuki.işte bazen o beklenenle karşılaşıldığında aradığım bu ama bu defa da benim içimde yavru kediler miyavlamıyor diyebiliyor insan… ne zordur o beklenen olmak iyi biliyorum artık…
Déjà Vécu yaşıyorum sanki , mutluluktan ve heyecandan yaşamam gereken krampları korkular huzursuzluklar yaşatıyor.

i yaklaştıkça geri gittin ,etrafta hatıra bıraktıkça arkamı topladın , ben musluklarımı sonuna kadar açtıkça sen korktun…

***********************************************************************************

Kedi alışır,

alıştığı gibi sevilmek ister,

alıştığı yerde ilişir, uyur.

alıştığı insana gider,

alıştığı mamayı yer...


alıştığı evde kalmak ister...




Apolinarias

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder