4 Şubat 2011 Cuma

kanatlar , güvercinler ve hoobarey...

20 Ağustos 2009 Perşembe, 20:26

Brain buddies oynayıp beynimin deve kuşundan daha ağır olduğunu kendime kanıtlayıp kanıtlayıp ego koparması yapıyorum ama acayip bir şey de var içimde sanki kedi yavrusu yutmuşum gibi karnımda mırıl mırıl mırıldanıyor, önceden olsa kıçımın kanatları birbirine vuruyor derdim mutluluktan.. bu defa daha masumane sevincim herhalde..
halbu ki yarın dünyanın en sıkıcı yerine gidiyorum… yetmez gibi son günlerde fok bademi bile kıskanır olmuştum tüm yaz o koy senin bu koy benim çatır çatır tatil yapıyor diye

Bilmiyorum içim güzel BU GÜN..gidenlere anlam veremesemde geride bıraktıklarına anlam yüklemeye çalışıyorum
hoobareyyy diye nara atasım var :P






**************************


balkonumdaki küçük güvercin yuvası bahardan beri kaç çocuk büyütüp doğaya saldı saymadım bile..
yaz başından beri kaç kişinin vıcık vıcık sevgi kokan düğün/nikah davetiyesi geldi saymamadığım gibi..


ben bir topum benekli bir avuç b_kum sinekli..


http://ahoysissy.deviantart.com/art/Sugar-n-Spice-133021047

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder