4 Şubat 2011 Cuma

bir sabah..

Son günlerde çok uyuyor olmamdan ,iştahsız iştahsız dolaşmamdan ,aşırı gergin ve agresif olmamdan dolayı
evde: yasemin sanırım hasta , yok yok depresyonda baksana nasılda mutsuz , yok kesin sevgilisnden ayrıldı aşk acısı çekiyor… gibi dedikodular çıkmasına neden oldu

Ve en kolay ve kestirme çözüm olarakta 3 ayda bir yapılan rutin kan tahlili günlerine benim de katılmama karar verildi.

evham manyağı tipik ebeveyn davranışı...

Sabah erken bir vakitte kalktım ki normal şartlar altında en azından 2 saat daha uyumam gerekirdi.. üşene üşene çıktım evden..
anne ve babamın meslekleri sayesinde sonu HANE ile biten hemen her yerde bir ayrıcalığım oluyordu.bugünün mekanı ise hastaneydi
hastaneye gittim..

Normal hastalardan yarım saat kadar önce gelmem yetmişti , işlemlerim yapıldı , tahlil zımbırtılarım elime tutuşturuldu. Kan alımından sonra artık eve gidebilirim diyordum ki idrar tahlilim olduğunu ve plastik bir bardağa işemem gerektiğini öğrendim.

Sabah aç karnına içtiğim 2 bardak suyun mürüvetini görme zamanı gelmişti işte işim bittiğinde elimdeki plastik pardağı kat kat peçeteye sarı;p utana sıkıla lab. A gidiyordum ki
Etrafta benim gibi onlarca insan olduğunu hatta benim gibi utanmayı bırakın ellerinde plastik çiş bardakları varken oturup yürüdüklerini yine ellerinde çiş bardaklarıyla sohbet ettiklerini hatta onları içtiklerini gördüm kısa bir dumur anından sonra idrar bardağı diye plastik çay bardağı aldığımı fark ettim ve anlık bir rahatlama yaşadım

Biraz daha rahatlamışta olsam benim bardağımda çay değil çiş vardıdikkat etmeliydim ..
Lab. In önüne geldiğimde yine o utanma duygusunu yaşadım halbuki karşımdaki görevli hergün onlarca kişinin çiş falına bakıyordu

Sanırım şanslı günümdeydim ama, çünkü tam o sırada yani ben 2 damla çiş doldurduğum bardağı utana sıkıla görevliye uzatırken yanımdaki amca bardağı ağzına kadar doldurmuştu ikinci şoku yaşamam çok zaman almadı diğer eliyle ikinci ağzına kadar çiş dolu bardağı da uzattı ve umarım yeter kızım dedi

Bardağımı bırakı;p hızla uzaklaşırken gördüğüm en son şey lab. Görevlisinin adama tükürür gibi bakmasıydı..

Komik bir sabahtı:..


20 Ocak 2009 Salı, 12:31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder