4 Şubat 2011 Cuma

düşük yıldız ve hasar tespiti

08 Ağustos 2009 Cumartesi, 23:42

Yıldızım düşük şu sıralar ya da çatır çatır nazar değiyor bana..

Belli periyotlarla yaşadığm bir dönem var : sakarlık dönemi , çatır çatır nazar değme dönemi ya da lanetlendim dönemi de denebilir bu döneme.Ne nazar boncuğu , ne kurşun dökme, ne dua ne de kıç kaşıma hiç biri fayda etmiyor.
, periyot dediğime takılmayın, aslında bende bilmiyorum çünkü o periyodik çetvelin düzenini bazen 6 ay uğramıyor bazen her ay tekrarlıyor

Bu dönemin en önemli özelliği elimi attığım her şeye zarar veriyor olmam bu hurley in etrafındaki herkesin zarar görmesi kadar lanet bir şey. İşin kötüsü kendime zarar vermem için dokunmam da gerekmiyor :(
ve böyle zamanlarda insan yanında kafasına bir şeyler zımbalamak istediği insanları görmek istiyor..
şöyle ki

Durumun ciddiyetini 3 günlük bilançoyla açıklayacak olursam:

1. gün sehpanın üzerinde sakin sakin oturan gözlük ben yanından geçerken kendini yere attı ve üzerine bastım ,

2. gün dolaba bardak koyarken birden üzerime düşecekleri tuttu 2 bardakta ordan

yetmez gibi akşam sularında balık konservesiyle kendimi kestim. Aslında kesmek hafif bir tanım sol işaret parmağımı yardım resmen. Ohh kan aktı gider bu lanet diye seviniyordum kiii….

o da yetme di duvarda kendi haline asılı duran çerçeveyi düşürdüm

3.gün makineden çıkan bulaşıkları çıkarırken elime aldığım 3 pardak ta ayrı ayrı zamanlarda kendini patlattı :)

Şimdi 4. günün ilk saatlerini yaşarken bu gün tüm gün uyusam mı acaba diye geçirmiyor değilim içimden.
biri beni kurşunlasın kurşun döksün yani üzerime :D




Ve hasar tespiti ya da bir nevi yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var :p <>



Sevgilinin ölmesi onun başkasına gitmesinden daha az acı veriyor

Ve bir taraf sevmeye başlayınca diğeri vazgeçiyor sen seversen adam gider

Erkekler takıldıkları kızlara kız arkadaşım sevdiklerine sevgilim diyor

Kadınlarsa kelebek gibi ya ateşe gidiyor ya da bok a konuyor develer dikenler

erkekler kahve gibi oluyor ,en iyileri zengin ve sıcak ve
sizi bütün gece ayakta tutuyor...


kızlar eski sevgililerinin soy isimlerini asla unumuyor çünkü ilişkinin bir döneminde mutlaka o soyisimle yanyana konmuştur kendi adları , sevgilinin soyisminin kendi adına uyumuna bakar kız kısmısı

Uzun süren ilişkiler bittiğinde sevgililer bir türlü kopamıyor
Aşk sevgi bitse de paylaşılanlar ve birbirinin her şeyi olma durumu bir türlü tamamen kopmaya izin vermez.. ayrılık sonrası duygu ishali yaşanan bir döneme girilir


Geldi mi hepsi birlikte geliyor gittimi hepsi birlikte gidiyor.. tüm iyi şeyler tüm kötü şeyler , hayatınıza giren erkekler/kadınlar , iş teklifleri





http://magical-dust.deviantart.com/art/Gone-With-The-Wind-71760475

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder