4 Şubat 2011 Cuma

KINAMA GÜNÜ..

21 Şubat 2009 Cumartesi, 20:29

Ehliyetim olduğu halde akşam çıkarken arabayı vermeyen babama büyük bir kınama gönderiyorum..

Bıktım erkek hegomanyasından duygu Asena mezarından çıksın feminizm feminizm diye bağarsın istiyorum..

Yıllardır kimlik taşımadığımı çünkü onun yerine daha az yer kaplayan ve daha fiyakalı görünen ehliyetimi kullandığımı fark ettim.. ve o ehliyetin sadece bu işe yaradığını bilmek sinir katsayımı 8le çarptı birden..

Bende istemez miyim arabam polis tarafından sağa çekilsin ihtarlarıyla durdurulsun , ve ben ehliyet ve ruhsat diyen trafik polisine ruhsatımı ve artık çıkmaya çıkmaya küflenmiş ehliyetimi kıvrak bir hareketle göstereyim..
ve
Ben de istemez miyim ilk cemrenin düştüğü şu günlerde bende otoyollara bomba gibi düşeyim ..



Ve Bolulu Hasan Usta..
En az 4 porsiyon siparişi vermeden evlere servis yapmadığın ve beni bu soğuk hasta kış gününde tatlı krizlerine soktuğun için senide şiddetle kınıyor ve favorilerimden çıkarıyorum..





Su içsem yarıyor triplerinde gezen sevgili metabolizmam seni kınamayı geçtim iflah olman için dua ediyorum artık..

Aldığım dijital baskül ile nasıl bir anlaşma yaptınız bilmiyorum ama her tartılmamda verdiğiniz değerler benim menstural dönem gelgitlerimden daha dengesiz ve bundan dolayıdır ki balıketli olmak sultanlıktır işim olmaz baskülle diyerekten
1 ay süreyle seni rafa kaldırıyorum…



Dün gece eve dönmek için soğukta <8> beni 20 dakika bekleten dolmuşçu senin yatacak yerin yok babamı, Bolulu Hasan Ustayı da geçtim..
Sabahtan beri yediğim soğuktan dolayı bana yaşattığın sırt ağrılarının haddi hesabı yok..
Benim için bitmiştir cumhuriyet domuşları


Ve sevgili cumartesi… hasta da olsam ona buna isyan edip kendi kendime tribe de girsem sen bütün gün yağmur ve soğukta sunsan iyiyim mutluyum…
http://nonnetta.deviantart.com/art/Dark-tranquillity-108047700

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder