4 Şubat 2011 Cuma

yasemin teyze...

03 Şubat 2009 Salı, 17:26 tarihinde

çok teyzeyim bugün..


ne duygusal ne depresif ne abuk ne subuk ne tuhaf hiçbiri değil teyzeyim sadece..

ha tabi bunun getirisi olarak mutlu ve karışıkta..

birisi bundan 1.5 yıl önce , diğeri 1 yıl dipdiğeri ise yaklaşık 4 ay önce hayatımın kazığını attı bana
kimler mi 2 en yakın arkadaş bir abla..
evlendiler.. sevinmedim mi sevindim.. grubun tek bekar üyesi kalmama rağmen sevindim ama kıskandım da hiçbirşey eskisi gibi olmayacaktı çünkü.. pazar kahvaltıları , gece sefaları ,sabahlara kadar cips bira eşliğinde oturmalar , kahve muhabbetleri , aklıma gelen gelmeyen hatta buraya yazamayacağım birdolu şey..

olmadı da zaten.. kimse eskisi kadr özgür olmadı.. kimse eskisi kadar bekar olmadı kimse eskisi kadar yalnız olmadı
sonra hiç ummadığım biranda ikinci darbeyi aldım selin hamileydi :) bizim planlarımıza göre en az 2 yılı daha vardı bebek projesi için ama olmadı işte :)

daha öncede birçokdefa dolaylı olarak teyze olmuştum ama bu derece yakınlık duyduğum çocukluğumuz birlikte geçmese de birlikte büyüdüğümüz ilk aşk ilk sigara ilk ergenlik maceralarımızı paylaştığımız arkadaşımın beni bu şekilde taçlandırması biraz tuhafıma gitmişti..

ve çok değil topu 9 ay kadar sonra yeniden teyze olacağımı öğrendim bu defa 5 haftalıktı sevgili fasulye ve eylül ayı gibi merhaba diyecekti .. tam buna alışmaya çalışıp grubun hem bekar hem çocuksuz tek üyesi olduğumu iyiden iyiye hazmetmişken arada sadece 1 hafta var yeniden teyze olacağımı öğrendim.. yasemin teyze

bu son teyzelik olayı diğer ikisinden de dolaylılardan da farklıydı ama.. bu defa öz teyze olacaktım.. teyze anne yarısı olur hesabı :) offf nasıl bir anaçlık bu direk anne olma duygularıyla donatılmışız kadın milleti..
şuanda bir fasulye ye karşı ne hissedilirse öyle şeyler hissediyorum ona karşı malum henüz 5 haftalık ama heyecan verdiği kesin..
her nekadar:

* Omurga ve diğer kemik dokuları gelişmiş
* Kalbin düzgün ritimle atmaya başlamış
* Ana damarlardan kan akımı başlamış
* Göz ve kulak yapılarının gelişimi başlamış
* Bazı kafa sinirlerinin görünür hale gelmesi ve beynin farklı alanlara gelişimi hızlanmış
* Kol ve bacak çıkımları görünür hale gelmiş te olsa pek birşey hissedemiyorum teyzesi olarak :)




varlığını şiş bir karınla gösterdiğinde daha çok şey hissedeğim kesin ama :)


çok teyzeyim bugün..
ne duygusal ne depresif ne abuk ne subuk ne tuhaf hiçbiri değil teyzeyim sadece..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder