4 Şubat 2011 Cuma

ders almayı bilen insan örneği ...


ders almayı bilen insan örneği :)


zeminden ısıtmalı bir odaya goril ve yavrusunu koymuşlar ve birsüre sonra zemini yavaş yavaş ısıtmaya başlamışlar.Isı arttıkça yavru huzursuzlanmaya başlamış anne goril de yavruyu kucağına almış.fakat ısı gitgide arttığı için bir süre sonra anne goril de rahatsız olmuş
aradan geçen 1/2 saatten
sonra gelip baktıklarında gorilin yavrusunun üstüne çıktığını
görmüşler..........


şimdi kendime bakıyorum da <>
ben nelerden vazgeçtim ayaklarımı yanmaktan korumak için ve hayıflanmıyor da değilim hani birazcık acı çekmeye değmez miydi? sonu iyi olacaksa... neden feda ettim ki diyorum kendi kendime..
7 aylık doğunca mı böyle sabırsız birer organizma oluyor bu insan milleti...

neyseki hatalardan ders almayı bilen bir yapım var :) aynı hatayı 3 kere yaptıktan sonra ama
o nasıl oluyorsa artık :P


not: kıssadan hisse yapalım lütfen geç hiçten iyidir diyoruz ve olurda birdaha ki hayatımızda maymun olursak annemize bile güvenmiyoruz :)))



23 Aralık 2008 Salı, 12:29

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder