4 Şubat 2011 Cuma

kısalan saçlarım ve beni strese sokan kabaklarım...

18 Aralık 2009 Cuma, 14:47

Kız kısmısına yapışmış kalmış genellemeler vardır sıklıkla karşılaştığım ve çokça da ifrit olduğum..

Ağlayınca rimelimiz akar , hepimizin hayali beyaz gelinliktir , üstümüze düşülünce sıkıldığımız uzak durunca ilgisiz diye çamur attığımız söylenir , kızlar insan değildir bir çoğuna göre sabah uyandığımızda yüzümüz gözümüz şişmiş olamaz , hatta tuvalete gitmeyiz osurmayız bile , sarışın olanlarımız aptaldır marlyn Monroe nun suşudur külliyen , malum o bir sahte sarışındı, ve depresyona girince saçlarımızı kestiririz benim sebebim ilk ikisinin yanından bile geçmiyor ;),
Sevgilimden ayrılmadım ve uzun zamandır da pek bir mutluyum…


**********************************************************************************

Ve yaşasın sanal ineklerim kara koyunlarım mor çitlerim..

şu caaanım facebook uygulaması farmville ne fena bir olaymış hayatımı altüst etti :S hiç bilmezdim içten içe koyun, keçi ,inek besleyip tarla ekip biçmek istediğimi..

başlarda gayet zararsız başladığım çiftçilik artık iyiden iyiye stres faktörü oldu çıktı ,

1 gün sonra kabaklarım olacak ama ben şehir dışında internetten uzak bir yerde olacağım aman allahım kabaklarımı toplamazsam heba olup gidecekler , param da çok az marketten biraz buğday tohumuyla biraz çilek alabilirmiyim acep? , kredi alsak yok mu bir ziraat bankası , diye gerilen kaç kişi vardır , ?sormadım sayın çok kişi olduğumuza eminiz :)

hayır bir de hayvanlarda ayrı bir olay süt sağacağım , neymiş meşgulmüş inekciğim
,hayvansın sen ne meşguliyetin olur,

tabi tüm bunlara rağmen yiğidi öldür hakkını yeme ama, her meyve ve sebzenin yetiştirilişini doğru sımule etmişler, kaçınız biliyorsunuz ananasın ağaçta asılı olarak değil, bodur bir bitkide yerden yetişen bir meyve olduğunu :)))tabi bir de face de muhabbetli olup olmadığımız bir alay kişiyle bu sayede komşuculuk ilişkileri geliştirip birbirinize koyun , inek , geyik , ağaç yollamanız da cabası :)

neyse bu oyun beni daha fazla ele geçirmeden ve sahip olduğum inekler, koyunlarve 3 piksellik ördeklerce köleleştirilmeden bırakmalıyım,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder